ööö! kill me know!

jag lovar om inte skolan dödar mig långsamt.. dom gilllar att plågas och det har jog nog märkt. de kör stenhårt med en. 3 min försening på morgonen, Japp! då tar de in eleven på lärararummet och ska behöva prata om vrf man kom försent 3 min?
Min förklarning var. Dude what's your probem? va var tvungen att byta tampong?

hahah! jag gillar att göra dom irreterade, jag menar vadå; ska dom behöva göra mig irreterad för en sån sak, HA! mm visst, jag gör likadant tillbaka! så ere bara.

Eller denna: Pauline jag vet inte, är du arg?
Jag: ja vafan tror du jag ska sitta här med er och leka frid o fröjd?

eller att dom vill jag ska prata med kurator om att jag är arg på lärarna?
HAHAHA!

Jag bara kolla på dom o sa. Du kan väl serriöst inte mena allvar med detta? du tror att jag ska sitta med en Människa jag nt ens känner och behöva sitta och prata om er? Pffsh! aldrig livet.
Good bye math*a fakkah!


okej jag sa nt dirket math*a fakka , men de andra gjorde jag.

Nej! nu ska jag sova, för jag är trött och beöver energi om de skulle vara nån annan skit med nån lärare imorgon.'

GOOD BYE
/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0