Nattbloggning.


Vilken bra helg det blev!
Igår lördag kväll kom Sandra och Lasse över till oss för att berätta om deras Grekland semester de precis hadekommit hem från. Vi bestämmer att vi ska till Cat´s för lite mysig middag. Halv nio möts vi igen och delar en trevlig middag. Sandra och Lasse är så fina ihop, hon har nog hittat sin match där! Historierna de berättade, hahah, klockrent!
Vi går hem till oss mätta och glada, byter skor och sticker till Qbar för att spela biljard. Vi är där redan vid elva så det är dörr. När vi kommer upp från kanske en timmes spel så är det ös! Vi sätter oss en trappa upp och tittar på folk. Mr Lonely satt vid bordet och han roade oss en del. han hittade lite vänner tillslu, efter att ha suttit där helt ensam en längre tid, stackaren!
Väl hemma slänger jag och maria i en film men jag somnar till redan efter 10 minuter och vaknar lite då och då av att någon skrattar åt filmen i soffan bredvid. Klockan visar fyra när jag vaknar till igen, filmen är inte slut men jag tar min mobil och la migi sängen, somnade igen vid halv fem.

Idag söndag började vi städa lägenheten. Jag hade bjudit hem alla hennes syskon och syskon barn hem till oss så Maria kunde få umgås med dom som hon gärna velat så länge. tyvärr kom inte alla, men jag tyckte vi hade trevligt iaf.
Vi kollade film, skojade och Mohammed bjöd på pizza. hassan hjälpte mig med mina gardiner. (Som ändå inte kom upp för dom blev i fel färg för rummet just nu som det är. Ska ha dom när jag målat om möblerna.
Tänkte kanske gå till Jysk och kolla gardiner imorgon efter mötet med Af.)
Imad var bara Imad. Och barnen hade kul.
Senare ikväll ringde C och undrade om vi skulle ses en stund så jag gick dit. Vi letade ny musik och kollade på en bra film. Det var mysigt.

Nu är det bara överdrivet varmt i mitt rum!
Borde fundera på att sova nu. Men tänker på vad jag ska ha på mig imorgon. Ska på mötetoch sen söka ett jobb jag sökte för något år sen, men fick dissen för jag inte var "rätt klädd".
Det blir nog lite mer kontors-looken imorgon, klackar och skjorta.
Nej nu sova!

Pauline, ska vi ses imorgon?<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0