Jag är ditt osynliga ärr.



Jag kan vara vad som helst
du vill att jag ska vara.
Laga dig en fin middag,
varsamt massera dina fötter.
Jag kan vara en perfekt fru,
din slav för livet.
Men det kommer jag inte,
nej aldrig!


Jag kan vara den sötaste saken
du tror du någonsin skådat.
Klä mig i slampiga kläder,
för att uppfylla dina drömmar.
Jag kan göra vad som helst
för att visa vad du betyder
Men det kommer jag inte,
nej aldrig!


Jag kan vara älskarinnan,
som säger att hon inte bryr sig.
Jag fortsätter att le,
när du behandlar mig som luft.
Jag kan vara din bästa vän,
alltid där när du behöver.
Men det kommer jag inte,
nej aldrig!


Jag är flugan i din soppa,
den som alltid är i ditt ansikte,
försök vifta bort mig,
jag kommer vara där igen.
Jag är den där fläcken på din kostym,
den du inte kan få bort.
Jag är den där centimeter på ryggen
du inte kommer åt.
Jag är den där som får dig sjuk,
som en lång förkylning.
Bara för att jag kan.
Bara för att jag kan!


Jag kommer vara den i ditt huvud
som håller dig uppe om nätterna.
Varje gång du känner att du tappar kontrollen,
kom ihåg att det var jag som grävde din grav.
Bara för att jag kan
BARA FÖR ATT JAG KAN!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0