Söndag / Ikea

Jag är fortfarande slut från fredes knäll/natt!
Det blev Harrys för min & vännernas del, Vi hade Roligt att Bara dansa loss, och flippa ut totalt! alla trodde vi menade allvar när vi skojjade som mest, men det var roligt att se deres rektion.

Men egentligen skulle vi till Ikea i lördes, men både jag och mamma kännde att vi inte riktigt orkade. så det blev söndag/idag då. Välja lite möbler till undervåningen för den håller ju på som sagt att renoveras. och de är snart klara, ska bara lägga golv och tapesera, Fast jag belv inte så nöjd med tapeterna, Fick hem kataloger med tapeter, och det var inte riktigt vad jag sökte, så ska fråga dom inte har nåt annat att välja mellan! =) Kan ju  inte se fult ut.

Men fy jag  var så irreterad på Ikea! jag störde mig på att de va så mkt folk som var i vägen, Störde mig mest på Gammlingar och småbarn som sprang rundor som man nästan ramlade omkull dom, gav dem en killerblick så de sprang o sa till sin mamma/ pappa. hahah!

Men de e så jobbiga, ibland vill man bara putta på dom så de flyttatr sig, för de hjälper inte att man säger "URSÄKTA MIG" för de e döva, eller bara inte vill höra!
kanske låter lite taskigt, men sån kan jag vara ibland..

Men gotta go know

Här är dagens bild!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0