19:45 / P

Maria - Det har nu bara öppet på onsdagar , lördag och söndagar. (:

____________________________


Suddenly i got nervous!
va gjorde jag nyss? helt sjukt inte alls likt mig? ;S
Jag måste ringa och fråga pamela vad hon tycker om min situation.
känner mig bara så jävla nervös just nu, så jag pillat av allt mitt nagelack på naglarna.
var det dumt att skriva så?
egentligen inte.. eller jo det var det, vad ska jag göra med dig då? Och dig därborta?

jag behöver inte göra det om jag vill, men på andra sidan vill jag, men egentligen inte för jag har dig.
VAD ska JAG göra?
Fick igentligen bara en kick av jag bara "skrev" de helt utan andledning. Du är inte bra, inte bra nånstans. Men du som tänker på mig hela tiden är alldelses för bra för att vara sann
what to do?
:S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0