vill bli frisk!

åh! jag vill bara vara frisk igen! jag gillar verkligen inte att vara sjuk.. :(

Bergendahlsmässan gick jättebra! många intresseade av våran produkt!
det var lite jobbigt att stå där i 12 timmar i sträck, det kändes verkligen i fötter och ben. jag kom därifrån haltandes.. kom till stationen, kallt som satan och tog bussen hem ifrån stan.  ja hade kunnat sova i stan , Meeen de fick man ju inte. menmen.. (: mom kom hämtade mig, och tycket synd om mig för att jag frös och jag var sjuk sammtidigt. (love you mamo)

Idag, har jag kollat på dansuppvisning, bland annat pamela som dansade street. och massa småbarn som dansade jätte bra! träffade baby en sväng med! ( pusspådig)

Nej nu ska jag gå och lägga mig.

Nattii!


Bild från UF mässan, står framför våran montor, Light up UF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0