Turn it all around.

Sitter och bara väntar på att klockan ska bli kvart över elva så jag ska möta lilla syster på stationen och sen mamma och pappa för en fika på stan.
Jobbar imorgon så kommer inte kunna åka hem.
Kom hem sent igår, och gick och la mig ännu senare, så blev inte så många timmars sömn efter mardrömspasset på jobbet. Jag ville hänga mig själv tre gånger, minst.
Dagen började med Hjärt och lung räddning. jag fick min lilla fina lila lapp där det står att jag har utbildats:)
Vi var 19pers från Big Bowl som satt på den tre timmar långa föreläsningen, med mycket praktiskt arbete. Alla fick var sin liten docka som vi skulle öva på. Alla satt på golvet och körde sitt. Min dockas luft gick ur hela tiden på jag fick blåsa upp hela tiden så jag kunde inte göra övningarna fullt ut, fick göra det på en platt en. Jag fick tillslut damp på min docka så jag blåste upp den till max, och skulle börja trycka på bröstkorgen, *PANG* den sprack. Hela rummet blev tyst, jag bara tittade på min docka, andra sidan rummet hör man Hani brista ut i sitt skratt som bara han kan. Efter Hani kom Andrée med sitt skratt och där efter alla andra. Jag tror inte jag skrattat så mycket på länge. Aldrig att jag skulle få rädda någon där på jobbet, hahah!
Det var en bra början på dagen! Men sen kom kvällens gäster. Som hovmästaren sa på fem mötet "Har ni inte blivit rövknullade så kommer ni bli det ikväll!"
Jag hade först ett sällskap 18.00 på 9pers, 18.30 46pers som jag delade med Hanna,18.30 14pers, 19.00 6pers, 20.00 15pers, 3pers och 4pers. Vad lite det ser ut som när jag skriver det sådär...

Nu ska jag iväg!
Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0