Standing Ovation.

Igår på jobbet satt jag, Linda och André i konferansen och pratade om de kommande julborden. Ordinarie personal, som varit med förr om julborden berättar verkligen skräck historier, att deras julbord är något man aldrig skådat förr. Jag vill inte vara sån, men det skrämmer mig lite, haha! Men jag vet att om jag kommer in i systemet dom har då så kommer jag klara mig. Alla julbord är i grund och botten desamma.
Under december månad har de VIP rummet öppet som tar mellan 80 och 160 gäster tror jag André sa. Där gästerna har eget julbord, från ett eget kök, dricka från en egen bar. Det är nästan som en mini restaurang helt enkelt. En kille var redan klar för att köra VIP detta året. Det behövdes en till. Gissa vem som kanske fåååååååååååår det!??
Hihii!
André sa att han hade funderat på att ge det till mig. Hihiii!!
Min första fråga var efter att jag slutade le var, "Är det bra eller dåligt?" Han bara skrattade. Och berättde sen att det är sjukt innan och efter, men under tiden är det sjukt kul! Men min fråga var ju egentligen om det var bra eller dåligt att få VIP rummet.
Men jag ryckte på axlarna "Njääää!" sa jag och tänkte för mig själv, "Caroline du ska kötta VIP rummet!" Och skuttade glad ut till mina gäster igen!

Ska om någon timme tillbaka till Malmö, jobbade igår, idag och helgen. Ikväll ville Linda ha med mig för ett glas vin efter jobbet, jag är såklart med! Och på söndag ärdet dags för Carlsberg festen!
Vi fick 20-25 biljetter att tävla om på jobbet, jag vann en med mina 10 snapsar sålda!
Vet inte vad jag ska ha på mig än, men det löser sig.

Nu ska jag bara sminka mig sen är jag good to go!
Puss hej!


Jag på tåget sent hem inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0