Sjuk?

Jag mår inte alls bra idag!

Jag åkte till pratktiken, och kännde hur yr jag blev, fick ont i hela kroppen, min ögon svullnade upp och mitt huvud höll på att explodera, som om någonting attackerade mitt imun försvar, jag mår riktigt kasst, jag är så yr att jag nästa trillar ihop.

Det är riktigt dåligt att ja nästan hoppat över 2 praktikdagar. men vad ska jag göra om jag känner mig riktigt dålig.

Sangeta säger att det är ett virus som håller i 2-3 veckor. och att halva hennes klass har de, och dom ligger hemma och är sjuka. att ja kommer få 40-41 graders feber.

Vill inte,  orka inte.

Nu ska jag dricka mitt te om ja orkar  gå upp ifrån sängen...

Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0