Om jag gav dig ett berg, skulle du lära dig att klättra?

Sitter just nu i köket och äter mina knäckebröd med skinkost och gurka. Te och musik till det.
Har diskat och sminkat mig färdigt så nu är det bara kläder innan jag möter upp lilla syster för fika på stan innan jag tar tåget till jobbet.
Det tar lite på mig att sitta på tåget, blir så trött av det, men när jag väl kommer till jobbet så är det så kul!
Det är sjukt jobbit vissa kvällar, men som sagt, riktigt kul!
Öland är ju inget jämfört med detta! Kommer ha värsta semestern när jag kommer dit nästa sommar, haha!


Kommentarer
Postat av: Erlendmelissa

Great .Now i can say thank you!

2011-02-21 @ 17:36:39
URL: http://erlendmelissa.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0