Kvar i nått jag lämnat, för länge sen...

Jag hörde alla viska om natten, dom visste vad som hänt. 
Jag kände dina ögon den natten dom följde varje steg, dom såg mig som någon annan, och jag kände mig som det. Följde dig längs vägen den natten, så vuxen i din hand.
Du släckte alla ljusen den natten och det tände varje rum, jag minns varje sekund Min sorg blev min glädje för en stund.

Du håller mig kvar i nått jag lämnat, för länge sen. För länge sen. Drömde om en framtid som glömmer Och jag drömmer om en framtid utan dig Och fast jag följde dig längs vägen den natten, så vuxen i din hand Så kan vänner viska och löften brista om och om igen Håller du mig kvar i nått jag lämnat Du håller mig kvar i nått jag lämnat, för länge sen





Det vackra sa farväl och jag försvann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0