APU - fun..?

Ja då har min praktik börjat, jo gissa var?

Ica Whalquist.. Kännde i morse, fan jag vill inte jobba på Ica, jag känner alla där! det är ju bara pinsamt! men vafan det måste ju göras.
Personalen är ju trevlig, har ju kännt dom ett tag imed dom jobat på ica så länge.
jag fick stå vid köttdisken och plasta in kött och fick lära mig andvända maskin som trycker ut priser haha! låter lätt men det var det inte.
Sen fick jag en uppgift att packa Korv, ingen valig korv som helst utan Älg korv hahah! jag stod och packade det i 2 hela timmar, trodde att jag aldrig ville se en korv i hela mitt liv igen, det luktar ju bara rökt korv.
Medans jag står och packar korven så försöker en i personalen skämta med mig, men det fula var jag hörde aldrig va han sa, så jag bara log och nickade lite smått.
man vill ju inte heller säga " va sa du" innan jag skulle säga nåt annat.

eller som när han frågade; kollar du på idol? medans han styckar en blodig köttbit , eller vad är din favorit mat? vilken är din favorit färg.. hmm man undara lite? hahaha

Men jag är hemma nu, och det är skönt!
Men i morgon ska jag vara på ica igen, ska vara där i 6 v . 2 dagar i veckan.

Nu mst jag tvätta av mig för jag luktar bara rökt älgkorv.

Hörs!

PUSS


p.s det är inga fjortis glasögon utan det är mina läsglasögon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0