P - 2010 - 05 - 09

Make me wanna say OMG!
 But Don't be scared, iv'e done this before.
Vi hade sluppit allt tjaffs och bråk och nästan blanda in polisen i detta. om du bara kollat ordentligt och inte låtit detta dröja ut sin tid.


vi vann med 1-0

Du kalla oss tröga, men  döm inte andra efter dig själv.

Ni som läser detta kommer inte förstå, men, kanske i ett senare inlägg kommer jag att förklara vad hela Dramat is about. Men kan säga, detta är det värsta jag varit med om, och jag lärt mig en läxa, livet är ingen lek som alla andra säger. Var försiktig med vem du umgås med, de kan inte vara de du trodde att de var.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Bra Pauline. Så länge du lär dig av dina handlingar så stöttar jag dig.

2010-05-09 @ 16:23:26
Postat av: simone Jönsson

låter ju inte bra!

2010-05-10 @ 22:20:42
URL: http://simonej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0