Brunetten är blondinen.

Har färgat mitt hår. Fick ett ryck att bli blond igen och kände, va fan nu gör jag det bara!
Jag trivdes aldrig riktigt i mitt bruna men var tvungen att låta mitt egna naturliga hår växa ut utan att förstöras med massa blekning som gjorde att håret givk av cm för cm varje gång. Medans andra fick längre hår fick jag kortare. Så jag fick lägga in brun toning. Det var en mörk dag:(
Men nu är jag blond igen, eller typ blond, på väg till blond kan man säga. Det är aningen GULT nu men det är på god väg. Jag kör inpackning ordentligt nu och sen ska jag köpa mig silver schampoo. Fanns tyvärr ingen här i Nybro, bara på salongerna, och dom va dyra! Bättre där hemma:)

Typ såhär ser håret ut nu, fast tvärtom. Det därnere är gult som toppen, och tvärtom.

 

Nu ska jag göra mig klart för byn och invigning på det nya caféet här. Sen tar jag tåget kvart över tre till kära Hässleholm och min sambo som kört solo denna veckan där hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0