P - 2010 - 03 - 29

Usch Usch!

Jädrans vilken dag det har varit. Måndag morgon börjar med en irreterande spansklärare som vanligt.

Idag skulle vi redovisa (Indien) Satte upp montrar som vi gjort själva , jag och min grupp. Detta arbetet har vi dock jobbat med i 5 veckor och ett bra resultat blev det med. Men mina fötter gör ont, fick stå upp i 2 timmar utan att sitta ner. Och försöka se fin ut o representera indien, Namasté :)
När jag kom hem somnade jag, tills Svenska hollywoodfruarna började, de kan man nt missa ;)

Men iaf, ska lägga upp dagens bild med.
PUsss







Trust is like a mirror, You can fix it if its broken
But you can still see that crack in that M*ther Fu*kin reflextion..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0