P - 2010 - 03 - 23

Läkerol 
Rasberry/Licorice & Marabou Apelsin krokant.
(Y)

Äntligen fungera min Blueberry som vanligt, laddare och allt, jag stor'trivs med den, särskillt när man ska skriva med den, vill bara skriva sms hela tiden nu :)
Det är synd att man nt kan ändra språk till svenska , finns bara engelska som jag fattar som mest. de finns antagligen en kanpp där de står svenska, men jag nog inte hittat den än.


Hittade en söt bild på mig & pappa när vi firade mamma och pappas 18 års bröllopsdag på Cat's


oche n bild på min tårta n'r jag fyllder 18

och snart lägger jag in bilder från min tjejfest!

puss


Kommentarer
Postat av: Caroline

Caroline . . säger:

för fan pauline! har du köpt såna fjortis glasögon???

P a u l i n e ' säger:

om du kallar mammas glasögon för fjortis glasögon

men nej de är inte mina



hahahaha

2010-03-23 @ 19:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0