P - 2010 - 03 - 17




Caroline tycker att jag bloggar dåligt, mend e tycker inte jag!

klockan är 21:14 och jag ska lägga mig och sova snart.

Idag har jag vatt i skolan och bara haft spårk, Spanska engelska och svenska, Tyvärr så tycker min spansk lärare inte om jag, för jag är för pratig av mig, men de kan nt jag hjälpa. han är ju så jävla tråkig :/

Kom hem och tyckte att ja bhövde städa mitt rum, sen gick jag och mamma ut och gick en runda, sen gjorde jag maränger! söta och goda blev de!

christian louboutin

Dior
Giambattista valli

och till sist som en  bild som är riktig hett


Kommentarer
Postat av: Jebus

Ooh, sista bilden.. Rawr! ;)

2010-03-19 @ 18:35:18
URL: http://Jebus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0