C - 20100330

Jag blev dålig och magsjuk fredagskväll, hade en jätte jobbig natt med kanske två-tre timmars sömn. Lördag minns jag inte ens, sov antagligen. Söndag kände jag att jag var bättre. Men somnade inte förrän halv sju på morgonen. Vaknade vid tio av fruktansvärd magont. Tog två tabletter och somnade om. Vaknade igen strax innan tre. Hade lovat att gå ner med tvätten, jag sitter på golvet, allt snurrar och jag känner hur värmen stiger i kroppen, men lika snabbt fryser jag.
Moster och Harrine kommer hem, det enda jag kan säga är Jag mår inte bra...:(
Harrine tar tvätten, jag ställer mig och tar en snabb dusch, tänkte att jag skulle bli piggare. Tar två tabletter till och lägger mig. Jag piggnar till en aning men tankarna om bil, släp, flytt, fest och allt annat går genom mitt huvud så magen kniper till igen.
Jag somnar in några gånger tills Harrine kommer in strax efter klockan sex, maten är klar. Jag får i mig en potatis och fyra skivor falukorv, halvt knäckebröd och mjölk. Jag går in och lägger mig igen, somnar direkt. Blir väckt kl elva. Får en macka gjord och tog en banan, ont i magen igen..
Nu sitter jag här. Trött.

Tänkte slå på någon serie på datorn och somna till det.
Dagens bild kommer strax.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0