C - 20100330

Min morgon började med ett ryck! Pappa hade ringt två gånger. Jag ringde upp. Mina skattepapper hade kommit. Yeehhhaaa!
Jag flög upp med full energi in i duschen, men där kände jag av huvudet. Tog två tabletter innan jag började välja kläder.
Moster kom hit i går(...?...var det igår?), hon ska tillbaka till Sölversborg imorgon och undrade om jag ville köra ner henne, KLART!
Så imorgon kommer jag ner till Hästveda och Hässleholm en vända:) Ska få med mig lite av lådorna hem till Maria också hade jag tänkt.
Har fått ett alternativ till om hur jag ska göra med att flytta ner alla mina möbler. Men ska se hur det går med Gary-alternativet först.
Nu hade jag tänkt gå ner och sola lite.
Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0