C - 20100324

Nu ska jag sova igen så jag orkar mig upp imorgon för att packa klart lägenheten.
Han med väldigt mycket där idag. Allt kom ner i lådor och några kassar. Nu ä det bara en del av köket och badrummet som ska packas.
Behöver köra inom Willy´s för att fråga om några bananlådor som de så snällt gav mig i förra veckan.
En annan butik jag varit i har de velat ha betalt för lådorna?? 15kr/lådan, trodde de skojade när jag gick genom kassan och sa till killen "Jag ska bara ha dessa!" -"45kr blir det då.." säger han lite blygt. Jag skrattar till lite och fortsätter gå. -"Alltså jag mena allvar, 45kr, 15kr per låda alltså..."
Jag stirrar lite på honom, men ställer sen ner lådorna och ger honom en 50 lapp och går sen.
Vem fan tar betalt för bananlådor? Hallå?
Oh well, Willy´s gav mig dom gratis iaf:)

Sova va det ja.
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0