2010 - 03 - 09

Hej
Denna dagen har bara varit underbar! Vaknade när jag skulle och hade till och med tid att kolla lite på tv. och det har  jag knappast tid med på morgonen bara för jag jag fixar mig för mkt o spenderar för mkt tid vid spegeln :)
Men, idag va de bara skönt med all sol som sken, Underbart, längar bara till tiden man kan bara gå ut med short o ett linne, och ett par stora solglasögon!

Torsdag blir de "studiedag" Då blire Simhallen med elin sitta oi bubbelpoolen o bara koppla av, (sköööönt)
På fredag ska jag ha en Födelse/tjejkvälls fest hemma hos mig för att fira min 18år's dag, så då kommer några av mina närmsta, ska bli kul och både mysigt!

- Shooting star - party rock mix David rush

Nej nu ska jag äta god  tacos som pappa lagat, sen blir de att Köra med bilen!

Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0