Not so sweet dream.

Efter 11h jobb så blev det snabb fix och sen till Harrys med lite folk från jobbet. Dansade skrattade och hade jätte kul, förutom att jag var tvungen att byta strumpbyxor 3ggr för klacken rev sönder dom hela tiden. Bra att jag bor så nära allt! Nu ligger jag halvlevande i sängen och funderar. Linnea kom med en stor flaska citron vatten till mig, vilken ängel! Känner att jag skulle behöva sova en timme till... Iaf, det jag funderade över! Min dröm inatt, va konstig den var när jag först tänkte på den men med mer tankar så var den så tydlig vad den ville säga. JAG KAN INTE SKYDDA ALLA FRÅN ALLT ONT. Även om jag skulle vilja och kunna så går det inte. Tack för mig just nu då:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0