Hej där, vem är du? Känner jag dig?

I så många år gick vi på samma väg, dessa gator är inte nya för någon av oss.
Men nu när jag gick där såg jag dig, du var plötsligt någon annan människa.
Du är så viktig, för cool för att le, iaf till mig.
Hela världen säger om dig: Kolla vad du strålar, du är så fin.
Men jag är den enda som vet, du är bara en skugga av dig själv. Tro mig, jag glömmer aldrig vem du är.
Vi stod där på trappan och pratade om våra drömmar, jag visste precis vad du vill med ditt liv, jag visste hur långt du ville gå. Därför var det så underligt att se dig nu, en helt annan människa.
Du är en främling. Du är nu bara en skugga av dig själv.Tro mig, jag glömmer aldrig vem du var...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0