All by my self!

Nu har Pauline, Kemal och Eldin kört från ön. Lämnad ensam här. Att vädret är piss gör det inte mycket bättre. Börjar jobba kl fyra, känns som en evighet tills dess. Helgen har varit så bra! Fredagen började med mini shopping med trevligt sällskap av Maya, Robert och Linnea. Fixning hemma sen ut på middag. Några timmar senare kom Eldin och Kemal från Landskrona. Linnea var med och vi fyra gick till Harrys för massa drinkar, ta igen tiden och dans. Hade riktigt kul! Lördag kör killarna mig till mamma och Pauline i Löttorp. Jag sover där över natten och jag får mina efterlängtade polska pannkakor! Så gott! Paline och jag blir hämtade i morse av killarna igen som släpper av mig i Borgholm för att sen köra vidare ner till skåne. Och nu är jag ensam. Och det är kallt. Mina fötter är blöta. Hungrig är jag också. Jaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0