-:- packining / p

Hejsvejs!

nu äre så här att jag håller på att städa heela mitt rum. inte det värst roliga som finns, men det är ett mst. för så som det ser ut här inne som ingen städat på 100 år, haha!
MEN,  jag städar bara inte, jag packar t.o.m för att jag ska nämligen till öland. vara där i vecka eller mer. för att hälsa /övernatta hos min syster som jobbar där. sen när hon är ledig blire väl att ut o gå på nattklubb.  efter jag varit hos min syster ett par dar, så bärs de ut till lite längre ut på öland till min mamma. så blir väl där med ett par dagar sola o bada vid havet. de blir ju mysigt!

men just nu försöker jag bara välja vilka glasögon jag ska ha med mig dit!


puss!
hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0