-:-

Hejsan, så nu precis kommit hem efterkvälls doppet. och det var så skönt! efter allt slit i dag haha ;)

jag fick köra dit och tillbaka, tycker jag kör himlans bra och har mkt bra kontroll över det, pappa säger att jag inte gör nåt fel när jag kör, så det är posetivt!  men nu är det bara läsningen som gäller.. buhu. jag är ingen storläsare när det gäller böcker. ´man bara tröttnar så snabbt på att läsa, men när det gäller körkort så har man nåt att se fram emot.

ne, nu ska jag duscha och efter det så ska jag äta något gott och se film sammtidigt!

p.s

jag kommer mobilblogga hela tiden när jag är på öland!
kommer ju vissa stunder där man nt har något att göra, då kan man lika gärna skriva vad man har gjort under just den dagen för  bland annat bloggläsare!


Puss vi hörs vi mobilbloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0