P, 20100114

I  d o n t    w a n n a    t h i n k    a n y m o r e!
I    l e f t    m y    h a n d    a n d    m y    h e a r t    o n    t h e    d a n c e    f l o o r .



Dags för mig att skriva igen dåva, bruka inte blogga, men gör de för syster's skull ;)
Men De har inte vatt så mkt för mig än bara skolan som gäller nu och kämpa på som vanligt.
På Lördag är det Lokal/födelsedagsfest som man ska på i Osby,
Och ja, jag saknar min Caaaroline, Känns bara så tomt utan dig här hemma, bruka kolla på ljusen som du la ner i min väska i smyg innan ja åkte från dig, Buuhuu..

SÅKLART' Så kan ja inte sluta lyssna på denna låten

- Lady Gaga ft. Beyoncé - Telephone


En bild från Julas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0