P - 2010 - 01 - 31

Usc fy vad trött jag är!

Nåväl, jag ska berätta vad jag gjort i helgen :)
Fredag, åkte jag och pamela till malmö efter skolan, Köpte två ringar, Kavaj(199:- H&M) Svart. Lackthights(149:-) svart. Sen så va vi klara helt enkelt, Dock va vi lite sugna på Donken, Gott Gott! (El Nacho)
Kom tillbaks till Hässleholm. gick upp till Diana, O därefter stack vi till Harry's, Fast Pamela hängde inte med, Utan de va jag, Natali, Ajdin, Deni, Tommie, Jasmin, Ajnar,Och Polle.
De var helt okej, Mötte belle Linnéa och licka? Va med dom och dansade en del, Plöstsligt så vi 40 åringar Tanter som började dansa som ungdomar och börja ta på sig själva, det varent ut sagt Disgusting, Fyfan, (ALL EYES ON THEM) Så ja orkade inte med att de skulle sexa sig på dansgolvet, så vi bara "flög" in i dem , Man såg vilka mördar blickar, med de var bara ett gottskratt åt dom, Flög in i dem, andra tredje gången, till slut fick de nog, och började skrika på Linnéa hahahah! Sen efter 5 minuter, så kom den andra  kärringen och börja typ slå mig med sin armbåge när hon dansade, Hon trycke på min nerv så ja råkade slå henne så hon trilla framåt, OOPPSS! :) My bad.. ;)

Nej, men sen stack vi till diana och deckade typ vid halv 4 på morgonen

På lördagen, Stack Jag hem til Zerina, och där va, Pamela, Elin,Danijel, Ervin, Serhat, Deni, och harris, Kollade på film. sen gick jag och elin  , zerina och rullade oss i snön, REFRESHING.

Och jag och elin började ASGARVA, åt hur vi skratta! klockan va ju sådär hlav 4, stackars lilla harris som inte fick någon sömn (:

Nu är jag hemma, och ska snart börja med Middag, och min Populära grekiska sallad med feta ost! GOTT

Pusspårompan!


Kommentarer
Postat av: Elin

hahahahhahaha stackars haris xD

sover du haris? hihihihi hahahaha

2010-01-31 @ 16:04:53
Postat av: pauline

hahahhaha, hans ljuusa röst

2010-01-31 @ 17:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0