P - 2010 - 01 - 28

Åh va jag är duktig! *stolt*

Blev Klart med näthandel arbeter blev på 3 st A4 sidor skrivit på datan, Hann exakt med inläminigstiden med.
och nu har jag precis gjort klart Turism läxan, har redovisning i morgon med min grupp om Halland, Tråkigt, men vill man ha ett betyg så måste det göras, Men tycker om mina stödkort, rosa så klart :D Får hoppas de går bra, det brukar de oftast göra (:

& & i morgon slutar vi sådär 14:30. Måste vänta till kl 16 för då ska man iväg till Malmö med Pamela, Beställa biljetter till Avatar , ska kolla på de i 3D i malmö :) 'FUNHOUSE'

Hade tänkt köpa hårfärg när jag är där, sen på kvällen ska vi väl till diana,
Sen måste jag Lämna 170 kr till Diana för Mary Kay proudukterna jag fick, Foundation och puder, skitbra! är lika ljus som min hy.

'tänkte åka upp till Caroline på sportlovet, i miss her'

Nej, nu ska ja lyssna på en sista låt och sen är det sängen som gäller!



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0