P - 2010 - 01 - 26

Hej mina söta små vänner!

Höll på att missa min buss i morse, men som tur va så sprang jag fram, helt anfådd och satte mig i bussen,
Kom fram till stationen och våran första lektion var Idrott, De va då Bada I QPoolen, jag och några tjejer i klassen , Fast vi satt bara i Bubbelpoolen för de var skönast! (Y)
GJorde några simlängder och hoppade in i bastun, Visste vi skulle komma försent till lektionen så vi Skyllde på att Malin svimmande (6) som tur va gick läraren på de med :)
Hela dagen vatt seg, och ja lyckades att somna på lektionen med , Yey!
På Lunchen kännde vi för att Äta Pizza på viking, Men de är så jävla sega på att laga två Pizzor, de ska ta en kvart tjugo minuter max, Nej det tog hela 45 minuter! och ja tiden började rinna ut till våran nästa lektion, När vi väl fick maten, fick vi skynda oss satan! Men när vi skulle betala så visste han inte hur man betalde med kort, så han sa ni får betala sen istället, Så de kan man kalla gratis Pizza, och värt att vänta 45 minuter, och nu mst vi byta pizzeria annars måste vi betala, hehe! :D

När ja kom hem kännde ja att jag behövde träna av pizzan jag åt, så jag tog mina skridsskor och körde några varv runt sjön:)
och nu ska jag ta en varm kopp choklad!
Mys :*

Lovis! Du är en Underbar vän!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0