P - 2010 - 01 - 25

Chacha! ;D

Sitter i skolan och har administration och det är väldigt tråkigt!

Vill bara tacka pamela igår för de hon gjorde!
Älskar dig hjärtat! så glad att jag har dig som min vän! &  de ska bli så kul att åka till spanien Tillsammans med dig :)<3

Och till B, Dra åt helvete! att du var fortfarande tsm med henne när vi hade något, och att du går runt och snackar om vad vi gjort till dina nya " på G tjejer" är ju bara sjukt, Privat är privat. Och när jag ser dig vill ja bara strypa dig, men glad att allting är över, att ja inte behöver tänka på något av detta någonsin igen..

Ditt dubbelliv kommer nt att lyckas!

You'r an ass!


________________________

Jag Älskar mina vänner!Bl.a (vikky) haha Och min syster!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0