P - 2010 - 01 - 23

Mamma och pappa hämtade mig i hässleholm, sen handlade vi mat och lite saker på ONOFF
Köpte två USB minnen, och ett trådlöst bredband, och kollade på nya mobiler, som ja ska köpa snart, en samsung. som kostar 7500 kr, men ja ska ha kvar mitt abonemang! Yey! (y) jag gillar feta affärsmobiler som är stora.

kom hem, tog ansiktsmask på mig la mig i sängen och bara kopplade av. Hörde att de pligade på dörren, Och jag säger högt, jag är inte hemma!

De va våra gamla vänner, men ja bara stannade kvar i sägen, helt ful i håret och ansiktesmask på mig. och till och med bara ett par trosor och tjocktröja på mig, hör att de går nerför trappen,
Och jo såklart så skulle pappa öppna min dörr, och så sitter jag där med en smörja i mitt anikte och trosor på mig , plus stökigt rum, åh va ja skämmdes! så kom de in i mitt rum, så kom pappa med deras spädbarn och unge började skratta för så som ja såg ut i ansiktet.!
Det är det värsta jag vet, När Folk, Gäster , kompisarvkommer utan att ringa eller säga till i förväg.
Man kanske vill fixa sig först innan någon kmr helst!

Ja, jo idag, så kanske ja ska in till Osby eller Hässleholm, fixa pam's hår för de ser inte okej ut!, (vi gillar inte utväxt på blondiner) Sorry honey, Love you anyway :) Eller så skavi bara umgås med (vårt gäng) som vanligt.



Birthday sex - Jeremih


Kommentarer
Postat av: Mortenidunn

Awesome site!

2011-03-18 @ 20:44:07
URL: http://mortenidunn.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0