P - 2010 - 01 - 21



Hejsan, Tänkte skriva ett sista inlägg innan jag går och lägger mig:) eller en lite lista.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Pengar
Vad gjorde du kl 08 imorse:  satt på bussen till skolan
Vad gjorde du för 15 min sedan: Flätade håret
Det sista du sa högt: god natt Kocham cie!
Det senaste någon sa till dig: god natt Kocham cie tez
Vad har du druckit idag: Proviva Mangosmak, Vatten, saft
Vad var det senaste du åt: körv
Vad var det senaste du köpte: skor
Vad är det för färg på din ytterdörr: vit
Vad är det för väder hos dig nu: snö, mörkt och förmodligen mulet (som alltid)
Godaste glassmaken: hallonsorbé
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: verkligen inte
Sover du tungt: jaa, alla i huset vaknar av min väckarklocka utom jag
Drömmer du mardrömmar: drömmer läskiga saker ibland
Trivs du med ditt jobb: Jobb?
Favoritklädsel: badkläder på en strand långt långt borta ..
Favoritlåt just nu: P!nk funhouse
Vad ser du om du tittar till höger: mig själv i spegeln :)
Vad gör dig glad just nu: att jag ska få sova
Vad ska du göra härnäst:  jag sovar
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: glad men trött
Favoritgodis: colanappar, choklad och saltlakris
Kläder just nu: trosor svart och svart t-shirt  (black is back!)
Sommarplaner: Spanien
Hur många kuddar sover du med: 4
Spelar du något instrument: Tvärflöjt :p
Morgon eller nattmänniska: sover både natt & morron. Men är galet morrontrött så jag säger natt
Vad är viktigast för dig: just nu  skola
Är du kittlig: känner ingen som är så kittlig som jag
Snarkar du: hehe.. vetinte
Stjärntecken: fisk
Äckligaste insekten: kackerlackor! Tycker inte om spindlar heller
Stökigt eller välstädat: välstädat på utsidan :)
Längtar du mest efter just nu: sommaren!





LoveLoveLove!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0