P - 2010 - 01 - 20

Cha Cha!

precis kommit hem från Kristianstad med mamma =)
Alltså de finns ingenting kvar i skoraffärerna som man vill ha.. 
Och ja, jag blev ganska besviken, fanns nästan bara sommar skor, och dom andra skorna är bara till sådana ehm.. konstiga personer, (emos) Men ja hittade en par bland alla andra konstiga skor, Dock inte sådana jag ville ha, Men de blev dom, ska köpa andra snart, som ska vara i min stil. Sen Köpte jag en Brun kofta som kommer matcha mina bruna högklackade skor som jag haft på min skohylla oandvända. Yey! (Y)

Just nu sitter ja i min säng och bloggar och lyssnar på Boyzone (Baby can i hold you) för jag har inget annat för mig.


Nu måste jag tvätta av min ansiktsmask, för mitt ansikte är helt stelt!

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0