P - 2010 - 01 - 19

Okej, caroline, chilla med bloggadet, börja likna (kissi )

Männsikor kan vara jävligt lömska ibland, och till och med ljuger när man sjäv vet om att man har rätt, Ljuger för att de vet om att de har fel men inte vågar erkänna det. Männsikor som man inte vet om man ska lita på deras ord.

Men I din situation, skulle jag nog inte vill ens leva ditt liv, Tänk ett liv med bara lögner.
Hatar Lögner, Visst jag ljuger, de erkänner ja, men de finns en gräns hur mycket man kan överdriva med.

och varför du gick fram till mig och frågade om ja var arg på dig, Du borde nog veta det svaret själv,
Svar: nej jag orkar inte lägga ner energi på vara arg på dig, (ALLT DU GJORT) så nej jag är inte arg. men jag borde egentligen, så orka jag verkligen inte. och det du gör är motbjudande.

' You can't have everything'

Men livet fortsätter framåt, och det ser Ljust ut nu.  jag är bara så skoltrött, försov mig i dag, orkade verkligen inte åka till skolan i morse, Snälla låt lovet komma lite Snabbare!

Fick nyss ett Sms av Syster

- Tänker på dig
Svar: Gräslök
- Nej Dill med nypotatis och gräddfil
Svar: hur fan kunde du veta vad vi åt! :o



Men, nu ska ja ta en liten tupplur. Kan nt hålla ögonen öppna.

Pusss // P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0