P, 010410

Hejhej!  här sitter jag i Nybro i Harrines ( Ines Nail - Lash ) salong sitter och väntar på att caroline ska bli färdig med en kund,  så ja tänkte fördriva tiden lite med att skriva lite blogg,  har nt gjort de på ett tag. Men iaf, idag  ska jag och Caroline och Caroline's kompis Edina till Kosta outlet, kanske handla  något fint? (: Men innan de ska jag ha en riktigt stor måltid, är riktigt sugen på god mat! ifs det är jag alltid! hihi.

Caroline köpte extra mkt mat för att jag skulle komma, för hon vet om att jag typ äter hela tiden tills jag får ont i magen och inte kan andas. Men så är de!

Hoppas på att jag med får AkrylNaglar, så ja kan va fin när skolan börjar. Fy va jag inte längtar till skolan, Alla prov och alla arbeten som måste lämnas in. Blöö!

Well well, Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0