C - 20100129

Inte bloggat något. har inte haft någon speciell över tid på datorn.

Fredag idag och den har varit såhär!

Började tidigt idag på jobbet.
Lite lite mer att göra idag än det var igår då det var helt dött och jag stängde timmen innan.
Jag hade sån känsla för att inte jobba alls idag, men fick gå ändå. Man har sådana dagar ibland men det är inget man ska visa ut mot gästerna.
Har haft värst PMS hela veckan så alla har varit jobbit och störigt.
Någon som tagit illa upp så ursäkta. Försöker styra det.

Jag och Emmy hade planerat redan för några veckor sen att vi skulle på Chili ikväll då det är Sommar tema.
Men jag känner att jag hellre går på förfesten och kommer i säng tidigare för att vara pigg och aktiv på jobbet i morgon.
För festen hölls hos Sheriff och Linn. Första gången jag var där så drog med mig en vin flaska till dom.
Jag höll mig till PowerKing och kaffe:)
Blev en del folk och trevligt var det.
Tyvärr är det så att vissa inte tål sprit och kan inte hantera sin ljudnivå- Men efter det som hände helgen Pauline var här så höll jag mig lite borta från dramat. Kan inte vara mamma längre.
Jag hamnade själv i tjafs men löser det med lugna ord, tycker det är så onödigt att skrika, speciellt om man är hemma hos någon annan.
Jag är så glad att jag har E som vill skydda mig, men som jag sa till henne så måste jag klara mig själv. För det kommer en dag då hon inte står där för att skydda och hjälpa mig, då måste jag klara det ensamt.
Jag visste inte att han var sån som kunde bli så agro av ett nej. Men nu vet jag.
Det är okej att kramas på skoj och små flörta, men när jag säger att det räcker och att jag inte vill mer så ska man respektera det och backa.
Men jag Tackar verkligen henne, det värmer!

Kvällen blev kort men lagom:)

Jag saknar min lilla syster. Vill inte bara prata med henne i telefon, det är inte kul längre. Vill se hennes ansikte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0