C - 20100123

Sitter här på salongen. Kom hit innan fyra och jag är fortfarande inte klar. Jag är trött.
Jag satte nya tippar innan torsdags, fan va fula dom blev och materialet ville inte sitta heller.
Jag tappade min tumme igår kväll och lillfingret i bilen idag.
Så jag kom hit efter jobbet.
Av med det gamla och på med nya!

Detta hann jag med ikväll:



Satte igång Spotify (eller Spotifly som Pauline kallar det) och mobilen på laddning.



Välja tippar.



Ljus ljus rosa blev det och en suddig bild.



Massa massa filande.



Inte ens halvvägs. Men nu orkar jag inte mer.
Man ska egentligen inte lämna sitt arbete halvvägs till nästa dag. Men jag däckar när som. Bäst att köra hem till  min kudde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0