C - 20100122

Kör en Pauline.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Paj
Vad gjorde du kl 08 imorse:  Sov, sov gott!
Vad gjorde du för 15 min sedan: Var på toa
Det sista du sa högt: OMG!
Det senaste någon sa till dig: Hör av dig imrgon.
Vad har du druckit idag: Vatten, vanilj yoghurt, te, kaffe och mjölk
Vad var det senaste du åt: Spenat paj
Vad var det senaste du köpte: Yoghurt, bröd, nudlar, carbonada pack m.m.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Vad är det för väder hos dig nu: Kallt, snöigt och mörkt
Godaste glassmaken: Daim smak:)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Inte kärlek men besatthet, hahah!
Sover du tungt: Från gång till gång, inte i denna lägenheten tyvärr.
Drömmer du mardrömmar: Jag drömmer väldigt mycket, så 50/50 mardrömmar
Trivs du med ditt jobb: Oh ja verkligen!
Favoritklädsel: Leggins, längre linne och kofta
Favoritlåt just nu: Alexandra Burke - Bad Boys
Vad ser du om du tittar till höger: Min garderob, som för övrigt är ett mycket konstigt ord.
Vad gör dig glad just nu: En vänskap
Vad ska du göra härnäst:  Sova gott och länge
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött men glad
Favoritgodis: Fizzy klubborna, tefat och hockey pulver
Kläder just nu: Svarta trosor och Zlatan-sverige-Fotbolls-tröja
Sommarplaner: Öland, Borgholm
Hur många kuddar sover du med: 2 men behöver fler
Spelar du något instrument: Triangel och G på gitarr.
Morgon eller nattmänniska: Både och faktiskt.
Vad är viktigast för dig: Utöver familj och vänner? Mig själv. 
Är du kittlig: Hmm, jaa
Snarkar du: Det händer. Förbjuder andra att snarka i min närhet men om jag gör det kvittar, hör ju ändå inte det.
Stjärntecken: Kräfta, kniiiiiiiiiiiiiiiiip
Äckligaste insekten: Alla jag inte kan döda.
Stökigt eller välstädat: Var? När? Hur?
Längtar du mest efter just nu: Att vara hovmästare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0