C - 20100120

God morgon!
Japp kl är mycket men jag hade faktiskt mycket viktiga saker för mig igår.
Jag sa god natt på Msn vid två men kundee inte somna så jag kollade klart tredje boxen av One Tree Hill till kl sex i morse.
Nu måste jag duscha och fixa mig. Snyta ur näsan ordentligt. Sen upp och lämna bilen hos Harrine för att sen gå ner till byn och ha en Återbesöks kund vid två. Innan två mpste jag inom Lilla Café och hämta upp lite papper att skriva på, wiii!
Få se om "Praktikanten" hitter komma innan två också eller om jag tar henne efter fyra för att sen sticka till banken. Har ju ekräkning nu ju, hahhah, vuxet.
Jag tror att detta kommer bli en bra dag. Iaf efter gårdagens Msn konversation. HappyHappy!
Tror jag ska kolla upp mitt horoskop. Fast det kan ju också ge "fel svar" som jag inte vill läsa. Well well!

Hej då!

P.s. Mina nya tippar med noter på gör ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0