C - 20100120

Men tjena hej!
Dagen blev bra, precis som jag trodde att den skulle bli.
Sov ut ordentligt. Klädde mig lite fint för jag kände för att vara finare idag.
Kom ut till en bil som var totalt täckt av is. Inte smö eller frost. Utan IS! Tio minuter tog det mig att skrapa av hela skiten.
Hämtade upp Harrine lite snabbt, körde till salongen men gick ganska snart bort till Lilla Café och skrev på lite papper. Hörde att lite tråkiga saker med:( Synd att det blir så.
Min kund var en timme sen, eller det hade bara blivit missförstånd med tiderna.
Men hon blev fin fin sen.
Kom in en drop in kund också som hade värsta skadade naglen, fick ta lite hjälp. Jag personligen blev väldigt nöjd med resultatet. Såg så ut på henne med. Hon sa inte så mycket.
Fick mina 350kr av marie med, ska ge henne boxen imorgon kväll. Tycker egentligen inte om att ta pengar utan att ge grejen direkt.
En snabb vända på Kvantum och nu är jag hemma i min kalla lägenhet. Fan va kallt det blir här efter 22!
Min näsa är röd.

Lilla syster visade bild där hon har ansiktsmask på sig och hon fick silky smooth hud.
Jag köpte två produkter i Polen nu vid Jul som är underbara!



Båda två är Polska produkter för tjejer mellan 20-25år och kostade 4gånger mindre än de stora märkena.
Tuben är en ansiktstvål med skrubb som kan användas dagligen.
Andra skrubb produkter jag testat har det rekommenderat att bara användas två tre gånger i veckan.
Burken är en dag och natt kräm som liktar såååååå gott. Krävs inte alls mycket av den och ansiktet känns inte kladdigt. Man känner hur den återfuktar ordentligt. Nästa morgon kan jag fortfarande  den friska doften av den. Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0