C - 20100116

Igår var en jobbig natt. Varför hålla på med att busringa på mobilen och ringa på min dörr mitt i natten och skrämma mig. Jag gillar det inte alls, jag blir ju rädd.
För några veckor sen så fick jag massa samtal från hemligt nummer mitt i natten men ingen som säger något när jag svarar. Flera gånger per kväll, flera gånger i veckan.
Sen vid den tiden så var det en gång som jag vaknade av att det var någon som ringde ppå min ddörr, höll inne knappen flera sekunder. Men sen hör jag hur de går ner för trappan, så jag går inte upp och kollar det.
Men igår natt vid ett så ringer min mobil tre gånger men ingen som vill säga något på andra sidan linjen.
Ca en timme senare ringer det på dörren. Jag satt på msn och lyssna på musik, jag sänker och går till dörren men ser ingen genom hålet, det är släckt i trappan, men jag ser att det är någon som går ner för trappan. Jag blir smått rädd. Jag hör saker ute i trappan. Så jag ställer mitt hallskåp för post inkastet för att de inte ska kunna öppna den och se om det är släckt eller tändt hos mig.
Då ringer det igen, jag blir fan skit rädd. Denna gången vågar jag inte titta i hålet eller göra något ljud alls.
Jag skickar ett mess till Harrine och Gary för att se om någon av dom är vakna. Gary kommer lite efter två och hämtar mig.
Jag hade ena bilen hos mig men jag vågade inte ta mig ut ur lägenheten själv.
Så nu sitter jag här hos Harrine idag. Får se om jag ska sova hemma inatt.

Det är inte kul det här:(


Kommentarer
Postat av: Miia

<3<3

2010-01-18 @ 19:40:05
URL: http://mroue.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0