C - 20100111

Egentligen borde jag släppa det när jag vet att det inte är sant men det gör ändå ont när en så nära vän säger så om mig. Hur ser hon mig egentligen och vad har hon sagt mer? Det kvittar egentligen vem hon sagt det till eller vad hon sagt för jag har knappt ingen kontakt med någon där nere längre. Vilket är ännu en sak som är lite tråkigt.
Jag borde släppa hela grejen men då släpper jag även henne för jag kan inte vara vän med någon som talar så grovt om mig.
Tiden visar väl vad jag ska göra.

Och vad gör man när man vet något som man själv skulle vilja att man fick reda på om man var i hennes sits?
Hon har tydligen blivit tillsagt förr men ändå fallit tillbaka till honom. Så hon vet vad hon ger sig in på men är nu ännu en gång i hans armar.
Visst vi har alla varit där, så det kanske inte hjälper att säga sin åsikt. Men en sak jag kan säga efter alla varningar och tecken hon fått, kom inte gråtande till mig mer. Ditt val, dina tårar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har inte sagt det där men du får tro vad du vill och ja jag är tillbaks där i hans armar. Som så många gånger förr. Men det är mitt val och jag står för det. Mer än någonsins.



Trist att det blev så här tycker jag men ibland är det så. Det kommer alltid finnas dom som inte vill se oss lyckliga tillsammans och har varit sen gymnasiet. Men du har mitt hjärta oavsett vad.

2010-01-15 @ 11:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0