P

Kommer inte ens ihåg vad det är för datum idag kanske den 10? eller 9? känns som jag blandat ihop dagar, tider. Kanske för jag är sjuk? helt förvirrad, Klagar på att jag har ont överallt, När någon pratar med mig är det nästan som att prata med en vägg, jag reagera inte ens, eller är det för jag inte orkar att lyssna eller för det är bara inte intressant att lyssna på?, bara att stoppa i öronpluggarna i öronen och jobba vidare. Jag är trött på det mesta, och det saknas något i mitt liv? Spänning? en syster att ha vid sidan om när man behöver de? Ett Lov där man kan pusta ut. Mycket pengar som man kan nöja sig med. Man kan inte ha allt. Men man kan kämpa för de mesta. Men just nu orkar jag inte röra en fena.
Jag har ont.

( it will get better in time )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0