P - 2010 - 02 - 28

Lil Wayne - 3 Peat
Lil Wayne - Feel like dying

Pamela har fått mig o lyssna på dessa låtarna. Inte den första då, för den tkr hon inte om,
haha, men ja kan nog den utantill, och den är förnedrande till kvinnor, så vet ja inte ens vrf jag lyssna på den, tkr bara låten är bra helt enkelt, cp ja vet.

Vaknade med solstråle i mitt ansikte, skön känsla, äntligen sol ute.

Idag kommer Lovisa till mig och sova till skolan börjar, imorgon då vi ska Kolla film o äta liote gott, kanske plugga näthandel, we will se about that.
 Shit va sportlovet gått snabbt, kommer nt ens på vad jag gjort. jo jag har vilat.

i morgon är det den första mars, början av en annan månad, februari känndes som hela sportlovet, så snabbt har de gått för mig.
Men mars månad gillar vi (7mars) för då är det min dag 18 år. Måste fundera ut vad jag ska tattuera mig, Jag kommit på med flera förslag, men de tyckte inte mamma och pappa att ja ville ha. Men ja ska komma på något fint. för snart gäller det! :D

Bloggar mer sen,
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0