P - 2010 - 02 - 27

Jag kommer att ladda upp några bilder på när vi åkte skidor på Vallåsen
pappa klarade sig galant för att vara första gången att köra!
Och vi har planerat att jag mamma , pappa och caroline ska åka till Åre Nästa gång, för de va alltid jag o mamma som alltid åkte dit själva, Men nuu när vi vet att pappa medkan köra så ska han definetivt med,
och om pappa kan åka så kan du med de Caroline! (:


Pappa överlycklig att han ens kan stå på sina skidor

vet inte ens vrf jag står i kors :P
Men såklart ska min (Skidoutfit vara i rosa)

Här ramlade jag första gången på hela dagen, men ja skyller på att jag va tröött. Åkte i en jävla fart, och skrattade sönder mig när jag låg där nästan medvetslös, hahahah, tur att ja inte körde över en unge denna gången , hehe
.
Kommer kanske lägga in ett videoklipp när vi åker!

Nu är jag bara dödstött och ska lägga mig i sängen, Kommer antagligen få träningsverk i morgon.

Kocham Mama i tata i siostra plus Mio
<3

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh va kul att se dessa bilder!

Pappa ser ut som en lite tjockis i sina kläder, hahah!

2010-02-27 @ 23:22:46
Postat av: pauline

Hhaha, ja de e riktigt goa :)

ja han är en liten fatso ;)

2010-02-27 @ 23:40:41
Postat av: LillLovis

Haha, det låter som att du har haft en toppen dag tjejen! ;)

Puuuuuuss see yaa tomooooorooow ! ;) <3

2010-02-27 @ 23:44:54
URL: http://lilllovis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0