P - 2010 - 02 - 26

Vakande kl 12, och ja och mamma skulle in till Hässleholm för att handla.
Köpte Bh & underkläder, och mamma köpte lite klädeer för sig själv.
Vi gick in i nästan alla affärer och kom ut alltid med något nytt i handen.
Själv köpte jag, eller fick, En massa hårvårdsproudukter, Ny mascara, Spetsleggings, En marylin Monroe Tröja på H&M Söt och en till tröja  på lindex med liknande guldaxlar, ett stort guldigt fet armband, och lite borstar till sminket. Ansiktsmask.Och ett nytt silverschampo, Jättebra är de, kosta bara 129:-
Minns nt mer vad vi köpte, Förutom kläder till pappa med, Men vi köpte mer, men ja minns ej vad. hahah


Och ja tror ja mst rensa mina kläder, jag får knappas plats med nya kläder. och jag vill inte slänga nåt för ja andvänder de mesta. Får nog göra om carolines rum till en till klädkammare ;)
muhahahha,
skojjja! :D
Nej, men helt serriöst var ska ja hänga upp de nya kläderna ja köper?Plus att ja fick två jättefina festtröjor av Syster som en tidigt födelsedagspresent,Tack så mkt C,!! dom är jättefina! :D
Nej, nu ska ja sova. för jag ska upp tidigt, För i morgon blire att åka skidor :D
undra hur de ska gå till för pappa, han aldrig åkt innan :O hahaha
Ajja, Godnatt
Pusss(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0