P - 2010 - 02 - 25

HejHej!

Idag har de vatt den absolutaste tråkigaste dagen ever! jag har legat o degat i min säng hela dagen,
och bara för att jävlas med syster för att hon åkte, Kollade jag på det regnade köttbullar, och ja den va jättebra, och man blev absolut inte hungrig efter filmen, för all skräpmat så bara äcklig ut.
Men jag hoppas på att fredagen blir mkt bättre, ska kanske in till K-stad, kanske köpa lite kkläder tillsammans med mamma.
Och ja har lärt mig nu, att om jag är småhungrig .Ska ja inte ta något stort att äta, utan jag börjat med sallader,
jag gjorde en jätte god sallad med

1- Grönsallad
2- Avokado
3- Tomat
4 - purjolök
5- Feta ost
Och sen lite olivolja. God och mäktig sallad.

NU ska ja antagligen kolla på The New moon - Twilight, bara för att jag tkr att huvudspelarna (killarna) är snygga och för att filmen är sjukt fin på något vis, får se om ja kan hålla igen mina tårar :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0