P - 2010 - 02 - 24

So close you can almoste taste it

Idag vaknade hemma hos pamie (: och av ett samtal av min syster, att hon skulle hämta mig i osby, Glad = OHJA
Åkte in till stan o Träffade Maria, och  vi åt på graffiti, sen gick lite rundor i stan.
Åkte tillbaxs hem igen och Caroline skulle åka tillbaka, Tyvärr..
Men jag överlever.

Jag har märkt att mitt hår har växt en bit, trodde de hade slutat växa imed att jag bleker mitt hår.
Men de r bara positivt att de växer, och mer ska de växa :) älskar långt hår.
Just nu är jag Gaaanska uttråkad, :/
och i morgon ska ja till sjukgymnasten, vill nt... ;O

Nej nu ska ja kolla film tills jag somnar, finns nt så mkt annat o göra.

Puss

Kommentarer
Postat av: Caroline

INTE det regnar köttbullar!

2010-02-24 @ 23:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0