P - 2010 - 02 - 21

Hejsan.

jag sitter nu i soffan o har äntligen trådlöst internet!

jag ska nog kortfatta min Helg?
Herrejisses var ska ja börja?
Jo fredag, Jag vikki, lovis och Johanna skulle ha kul På magasinet. men de blir inte alltid som man tänkt sig.
De hänt en gång med dig, och nu blev de en andra gång, även fast du lovat oss att du INTE skulle dricka så mkt.
Du kunde inte ens stå på dina egna ben. Och som alla utlänningar skrattar åt sig för du låg o rulla runt i snön, och vi fick ta hand om dig, Vi var max på magasinet i 20 min, för Sen så hittade jag dig efter du försvann, du låg i vasken ner spydd. och vakter och andra stod runt omkring dig, Klart man fick tårar i ögonen.

jag vet inte om Lovis o vikki kmr festa med dig, men jag kommer absolut inte göra de med dig, du tål inte sprit, jag är rakt på sak, så är det bara.
och säkert känns de som om vi vänt ryggen på dig, Vi blev bara chockade hur de slutade. och ja.. kan nt skriva exakt alla detaljier som hände,
alla blev bara besvikna, o du gjorde oss alla gråta.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tråkigt när det blir så

2010-02-21 @ 17:12:29
Postat av: pauline

ja..

2010-02-21 @ 17:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0